maanantai 21. marraskuuta 2011

Nollausloma

 Varsinainen "aivot narikkaan" -loma on takana! Mukavaa oli, olimme siis Kanarialla, ihan perinteisesti Inglesissä. Olen käynyt siellä muksuna, samanikäisenä kuin mimmi on nyt. Toisen kerran joskus teininä mummon kanssa ja nyt taas. Parilla muullakin saarella olen käynyt, joten mua voisi kuvitella jonkinlaiseksi Kanaria-faniksi. En ole :D. Kohde sopii just tähän - talvella tapahtuvaan valotankkaukseen. Joka toinen kojunpitäjä puhuu pöhköjä lauseita suomeksi, ehdoton hitti tuntui olevan "nunnukanunnukalailailailaa". Mutta hotellin uima-altaat olivat huippukivat ja rannallakin käytiin. Valo ja lämpö tekivät terää!
 Lämmintä tosiaan riitti.
Nämä traktorimiehen rakkaat tossut olivat uutena näin hienot... 
 ...ja tämän reissun jälkeen ne olivatkin roskiskamaa. Paljon on pidetty, eikä vieläkään olisi kaveri hennonnut niistä luopua.
Tervetuloa kulinaristimatkalle Kanarialle! 

Viikonloppuna kävin Jaanamaan kanssa Tampereen käsityömessuilla muutaman tuhannen muun kanssa. Huippumessut, älytön ryysis. Kaikenlaista kivaa tarttui mukaan, ja ohuesti harmittaa ne kivat jotka eivät tarttuneet joko lompakon ohuuden tai äkillisen kitsauden takia. Pesukoneessa pyörii kuitenkin kankaita, saapuneet ovat mm. Mjukatygerin ja toisen Stoffecken kimpan kankaat. Tänään kutsuu työt, mutta loppuviikolla ommellaan!

1 kommentti:

  1. Oon kade sekä lomasta että messuista!

    Minun lempparitennarit näyttää ihan samalta, enkä todellakaan raski heittää pois:)

    VastaaPoista